Как да се забавляваме през дългите пътувания

Здравейте! Много деца са нетърпеливи при дългите пътувания. През цялото време се пита "Там ли сме?". Сега ще Bи предложя няколко предложения за занимания в колата.


1. Игри

Има много игри. Може да се играе на I spy with my little eye (за тези които не знаят играта трябва да си избереш обект, да му кажеш цвета и другите да познаят каъв е обекта). Може също да игрете нa Guess the animal (намисляте животно и другите играчи трябва да питат въпроси и вие да отговаряте с да или не, докато не познаят). Разбира се има и магнитни игри и карти за писане.




2. Слушане на музика

В колата може да си пуснете музика и ако може от телефон да се редувате със семейството за избор на песен.




3. За тези, на които не им става лошо - четене

На мен не ми е ставало лошо от четене в колата, но ако има наистина много завои е хубаво да не се чете, защото понякога ме е заболявала главата или започвам да се чувствам гладна. Като се спомене за прилошаване на хора се случва (поне на мен), като има много завои. Като цяло помага да отворите прозорец, но ако няма възможност или ако не ви помогне може да си вземете Кукулин или някакво хапче/близалка. На мен също ми е помагало да си взема дъвка.




4. Търсене на обекти

Може да си направите списък с неща например : дърво, вид кола, цветя. и т.н. Може също ако знаете, че има някакъв манастир или нещо такова на път да го разпознаете.




5. Коли

Аз и брат ми много обичме да броим коли по цветове или да се опитваме да познаем марките им. Може и Вие така да направите.



Коментари