Как да се справим с втора смяна?

Здравейте, напоследък много не сме писали и за това се извинявам. Сега беше краят на 1. срок, имаше само изпитване, последни оценки и нямахме време за нищо, освен да си учим уроците. Но вече е 2. срок и за съжаление за някои хора е 2. смяна. Като за мен.

Много е трудно да се справим с 2. смяна и затова питам Алекс и Ники за мнение. Най-накрая и аз ще дам мнение. 




Алекс: Домашните си ги пиша вечерта (след училище) и ако се наложи нещо  сутринта. Сутринта се оправям (нормалните неща). Останалия ден говоря и си пиша с приятели. Мнението ми за 2. смяна е 50/50, защото е готино да си следобяд на училище, независимо дали е онлайн или присъствено, но също така си пропиляваш целия ден.

Ники: Aз си пиша домашните вечерта (след часовете). Сутринта седя на компютъра и имам допълнителни часове. Не харесвам втора смяна, защото ти пропилява деня.

Аз (Клеър): Аз пиша домашните сутринта и понякога вечерта. Сутринта се оправям и през свободното ми време говоря с приятели, чета книги или гледам телевизия. Аз не харесвам втора смяна, защото целият ден се пропилява и нямаш много време да правиш неща, но също така е приятно да ти е тъмно и да гледаш залеза от училище. 

Надявам се да ви е помогнала тази статия. Може по много начини да се оправим с втора смяна. Ако сме изпуснали нещо, моля пишете в коментарите. 

                                        До скоро!

Коментари